Често задавани въпроси

ᐉ Защо да купя от GRANDecor?
Нашето мото е Щастливи у дома! Така бихме искали да се чувстваш и Вие след като обзаведете и декорирате своето жилище с мебели, декорации и други стоки за дома от нашия онлайн магазин!

В GRANDecor твърдо вярваме, че всеки заслужава да се чувства щастлив в своя дом, затова основен наш приоритет е клиентите ни да останат доволни от покупките си и от нашето обслужване!

✔ Изгодни цени
✔ Оригинални продукти
✔ Гаранция на продуктите от 2 години до доживотна
✔ Безплатна доставка при поръчка на стойност над 200лв
✔ Преглед на пратката
✔ 14 дни право на връщане
✔ 10% отстъпка при следваща покупка
✔ Личен шопинг асистент

ᐉ Имате ли физически магазин?
Не, дейността ни е само онлайн.

ᐉ Как да поръчам?
Поръчка в нашия онлайн магазин отнема 1-2 минути, като не се изисква регистрация. За повече информация посетете страница “Поръчка“.

ᐉ Как да разбера дали поръчката ми е получена успешно?
При успешно приключване на процес по поръчка, трябва да получите електронно съобщение на посочения от Вас имейл адрес. В рамките на 24ч ще получите и обаждане от наш служител на посочения от Вас телефон за контакт, с цел потвърждение на поръчката и уточняване на детайли. Моля, въведете коректни телефонен номер и имейл адрес за контакт.

ᐉ Как да платя?
Плащане на поръчка се извършва чрез наложен платеж (в брой или с дебитна/кредитна карта при доставка) или по банков път.

За поръчка на артикул на стойност над 500лв, който не е наличен на склад и се доставя по поръчка, се изисква 50% авансово плащане по банков път.

За поръчка на артикул на стойност над 1000лв, който не е наличен на склад и се доставя по поръчка, се изисква 50% авансово плащане по банков път. За повече информация посетете страница “Плащане“.

ᐉ Колко струва доставката?
Доставката е безплатна до един адрес или офис на Еконт при поръчка на стойност над 200лв!

Цени за доставка при поръчка на стойност под 200лв – между 10 и 20лв.

ᐉ Какъв е срокът на доставка?

  • За артикули на склад: до 5 работни дни
  • За артикули с поръчка: до 20 работни дни
  • За артикули, които са все още в процес на производство: според графика на производителя.

Повече информация за условията ни за доставка можете да намерите на страница “Доставка“.

ᐉ Мога ли да анулирам поръчка?
Да, можете да анулирате поръчка като ни уведомите своевременно преди изпращане на закупените артикули на тел: 0877 06 00 77 или на имейл адрес: contact@grandecor.bg.

ᐉ Мога ли да върна закупена стока?
Да, можете да върнете закупени от нас артикули в рамките на 14 дни. За повече информация посетете страница “Отказ от покупка, връщане и възстановяване на плащане“.

ᐉ Какво означава артикул с етикет “ТОП цена” или “Разпродажба”?
Артикулите маркирани с етикет “ТОП цена” в нашия онлайн магазин се продават на цена по-ниска от средната за пазара или по-ниска от препоръчителната от производителя/вносителя. Всеки артикул в магазина може да бъде маркиран като артикул с ТОП цена във всеки един момент, както и обратното.

Артикулите маркирани с етикет “Разпродажба” в нашия онлайн магазин, са единични бройки, с изключително изгодна цена!

ᐉ Имате още въпроси?
Потърсете ни на телефон 0877 06 00 77 или 0896 72 77 16 (кликнете върху номера за да направите обаждане) или използвайте някой от другите ни канали за връзка описани тук.

Работно време:
Понeделник – Петък: 9:00ч. – 18:00ч.
Събота и Неделя: Почивен ден