Гаранционни условия

Търговска гаранция

С всяка поръчка на продукт, подлежащ на гаранционно обслужване, ще получите гаранционна карта с нанесени данните за стоката и гаранционните срокове, както и посочени всички условия на предоставената търговска гаранция.

В гаранционната карта са указани оторизирани сервизни центрове за съответния вид и марка на продукта.

Гаранционният срок на всеки продукт започва да тече от момента на изпращането му  към купувача.

Ремонти по време на гаранционния срок се извършват само след представяне на фактура (касова бележка) и гаранционна карта.

Стандартни гаранционни срокове:

  • Oсветителни тела EGLO – 24 месеца
  • Mивки и смесители за кухня SCHOCK – 24 месеца
  • Mивки и смесители за кухня PYRAMIS – доживотна
  • Бутикови електроуреди за кухня SMEG – 36 месеца
  • Kухненски електроуреди ELICA – 36 месеца
  • Кухненски електроуреди EDESA – 36 месеца
  • Кухненски електроуреди за вграждане FAGOR – 60 месеца
  • Хладилници HITACHI – 60 месеца
  • Хладилници SHARP – 60 месеца
  • Аудио/дребна техника SHARP – 24 месеца
  • Дивани и фотьойли Кармен – 24 месеца

Купувачът не може да се позове и губи правата си по предоставената търговска гаранция в следните случаи:

  • Изгубен документ за направено плащане (касова бележка или фактура)
  • Изгубена гаранционна карта
  • Когато е установен физически дефект, но въпреки това продуктът бива сглобен от купувача
  • При опит за извършване на ремонт и отстраняване на неизправност от неоторизиран сервизен център
  • При повреди, причинени от неправилна експлоатация
  • При нарушаване на физическата цялост на продукта
  • При химическо, електрическо или друго въздействие, несвързано с нормалната експлоатация на продукта
  • Не се покриват щети, причинени от влага, наводнение, пожар, срутване и природни бедствия.
  • Не се покриват дефекти, причинени в резултат на счупване, надраскване, зацапване, скъсване, изгаряне и други действия, свързани с неправилна експлоатация или небрежно отношение